Beautygloss

Zoals jullie waarschijnlijk weten was afgelopen zaterdag de Beautygloss Party! Als je hier klikt dat kan je de vlog bekijken. Het was echt een geweldige dag. Werd een aantal keer herkent door jullie, Jayh treden op, we hebben lekker gedanst, leuke dingen gekocht, een goodiebag gekregen, op de foto met Pip, de hele dag met Melissa, een gesingeerd boek gekocht, sushi gegeten en toen ik thuis kwam lag er een lief kaartje op de deurmat. Perfecte dag dus! Waren jullie er dit jaar ook bij?

Follow on Bloglovin