bruiloft
https://www.youtube.com/watch?v=FGsmhDr2PP0
Zoals jullie al hadden kunnen lezen, was vrijdag de bruiloft. Het was een super mooie dag en ik was overal aanwezig. Onze kamer was ook prachtig en dat kunnen jullie in deze video zien. Ook zien jullie een stukje van mijn jurk en verdere outfit. Ik vond het een van de mooiste dagen in mijn leven en misschien klinkt dat overdreven, maar zo voelt het echt. Als ik later ga trouwen, wil ik ook in een kasteel trouwen. Een droom van elke vrouw. Hebben jullie wel eens in een kasteel geslapen of in een kasteel geweest?

Vandaag is de grootte dag. De moeder van Jasper gaat trouwen en daar had ik erg veel zin in. Vandaag is de dag dat ik een mooie jurk draag, leuk opgemaakt ben en hakken draag. Geloof het of niet, maar dat ben ik. Ze trouwen in een kasteel en daar gaan we dan ook overnachten. In een kasteel slapen, dat wilde ik eigenlijk al mijn hele leven. Nu is het eindelijk zover. Een mooie dag plus een overnachting in een kasteel. Mijn moeder is een bolero voor mij aan het breien en hij is erg leuk. Verder weet ik er nog niet zoveel over, maar foto’s krijgen jullie natuurlijk nog wel te zien. Fijne vakantie iedereen en allemaal fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
