Fashion
Hoi lieve dames en heren, het is weer een tijdje geleden, maar ik heb een shoplog voor jullie. Dit keer een shoplog van de Miss Etam. Ik heb drie leuke items gekocht via de webshop. Ik vond het erg spannend en leuk om eens te shoppen bij een andere webshop dan wat ik gebruikelijk doe. Hebben jullie ervaring met kleding van Miss Etam?
