kerst
Ik had zin om een filmpje te maken over kerst, sneeuw en een outfit. Dit is een outfit die ik de laatste tijd erg maak draag, omdat het mij iets vrouwelijker maakt! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Wat vonden jullie van de outfit?
Ik had zin om een filmpje te maken over kerst, sneeuw en een outfit. Dit is een outfit die ik de laatste tijd erg maak draag, omdat het mij iets vrouwelijker maakt! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Wat vonden jullie van de outfit?