shoplog
Hoi, ik heb voor jullie een mega shoplog! Zelf ben ik heel enthousiast over mijn nieuwe spulletjes. Ik hoop dat jullie het ook erg leuk vinden om te zien en ik hoop dat jullie antwoord geven op mijn vragen :). Zouden jullie meer willen weten over de boeken die ik heb gekocht?
Zoals de meesten van jullie al weten is de Forever21 in Amsterdam geopend en ik kon het niet laten om kleren te kopen. Ik kocht voornamelijk dingen die mij uit mijn comfortzone halen en dat wil ik graag aan jullie laten zien.
Ik ging lekker gezellig met Isabella winkelen in Rotterdam en hier laat ik jullie mijn nieuwe aanwinsten zien. Ik ben er heel blij mee en ik heb een heel leuke dag gehad. Ik zou er verder niet veel over kunnen zeggen, want anders verklap ik de video. Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten?
