drinken

IMG_7709

Ik kreeg dit prachtige perspakket onverwachts binnen en ik was helemaal enthousiast. De verpakkingen zagen er geweldig uit en zelfs de doos vond ik mooi. Zoveel vrolijkheid en zoveel kleur. De drankjes beloven ook veel. Ze zijn 100% natuurlijk, hebben weinig calorieën en het zit boordevol natuurlijke elektrolyten. Ze bevatten ook geen kunstmatige smaak- en kleurstoffen en geen conserveringsmiddelen. Klinkt super toch? 

Lees verder

Follow on Bloglovin