essence

Voor mijn verjaardag heb ik van Iris en Isabella neusstrips en gezichtstrips gekregen van Essence. Ik houd van neusstrips van de Action, maar van Essence heb ik het nog niet geprobeerd. Ik kreeg er ook gezichtstrips bij en die heb ik nog nooit geprobeerd. Dus bij deze ga ik ze voor jullie testen, met mijn super sexy gezicht, hehe.
