Event

Hallo allemaal. Ik vertelde gisteren dat ik twee leuke events op de planning had staan en ik had ze beiden op dezelfde dag. Ik heb er een vlog van gemaakt en ik ben blij met het resultaat. Het was een super leuke, sfeervolle en gezellige dag. Wel erg druk, maar dat mag ook wel eens een keertje. Ik leerde leuke bands kennen en ik ben nu al verliefd op Milkbar. Ook vond ik het onwijs leuk om bij de opening van de Primark te mogen zijn. Ik was daar wel een beetje zielig alleen, maar ik heb mezelf prima vermaakt. Zelf had ik niets gekocht, omdat ik snel weer naar huis moest omdat ik daarna een event in Amsterdam had. Nu heb ik in ieder geval een excuus om te shoppen bij de Primark, want ik heb een giftcard gekregen. Ik wens jullie een fijne, zonnige dag.

SAM_7157

Afgelopen vrijdag ging ik naar Tilburg, want daar was de lancering van het nieuwe haarmerk PIMP. Het was bij John Beerens op locatie en ik was ingedeeld in groep 1 en dat was van 9:00 tot 12:00 uur en dat was vroeg. Ik moest al rond zes uur van huis, maar het was een super leuke dag! Ik had met Chiara van Spellbinded afgesproken in Tilburg en samen gingen we verder met de bus en we moesten nog een stuk lopen.

Lees verder

Follow on Bloglovin