outfit

https://www.youtube.com/watch?v=FGsmhDr2PP0

Zoals jullie al hadden kunnen lezen, was vrijdag de bruiloft. Het was een super mooie dag en ik was overal aanwezig. Onze kamer was ook prachtig en dat kunnen jullie in deze video zien. Ook zien jullie een stukje van mijn jurk en verdere outfit. Ik vond het een van de mooiste dagen in mijn leven en misschien klinkt dat overdreven, maar zo voelt het echt. Als ik later ga trouwen, wil ik ook in een kasteel trouwen. Een droom van elke vrouw. Hebben jullie wel eens in een kasteel geslapen of in een kasteel geweest?

Ik had zin om een filmpje te maken over kerst, sneeuw en een outfit. Dit is een outfit die ik de laatste tijd erg maak draag, omdat het mij iets vrouwelijker maakt! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

 Wat vonden jullie van de outfit? 

Ik ging vorige week met mijn verjaardag uit en ik wilde graag mijn outfit aan jullie laten zien. Ik had alleen andere schoenen aan, maar deze passen er ook aardig goed onder. Het beeld is erg raar en beweegt erg, maar ik moet nog een beetje experimenteren met mijn nieuwe camera. Ik denk dat ik de knopjes al gevonden heb, maar dat zien jullie de volgende keer in mijn nieuwe video.

Ik weet niet zo goed waar de kleding vandaan komt, omdat ik de kleding heb geleend van een vriendin van mij. Het rokje is een zwart topje en de schoenen komen van de Van Haren. De legging is gewoon zwart en die kan je overal wel kopen. De make-up producten zie je al voorbij komen in het filmpje zelf. De setting is ook niet de beste plek om te filmen, maar ik moet nog even kijken waar ik het anders kan doen.

Wat vonden jullie van mijn outfit en wat willen jullie de volgende keer zien?

Follow on Bloglovin