plezier

Tweeduizenddertien is voorbij. Het was een heel mooi en liefdevol jaar. Ik heb mezelf ook beter leren kennen en ik heb meer dingen ondernomen. Ik had vanaf het begin van het jaar een lijstje bijgehouden met allemaal leuke dingen die ik gedaan had per maand. Daar heb ik nu een mooi verslagje van gemaakt. Zelf vind ik het altijd leuk om dat terug te lezen, maar om het met jullie te delen is natuurlijk ook leuk. Ik heb heel erg genoten van dit jaar en hopelijk word 2014 nog beter!
