Primark

Hoi, ik heb voor jullie een mega shoplog! Zelf ben ik heel enthousiast over mijn nieuwe spulletjes. Ik hoop dat jullie het ook erg leuk vinden om te zien en ik hoop dat jullie antwoord geven op mijn vragen :). Zouden jullie meer willen weten over de boeken die ik heb gekocht? 

Een tijdje terug ging ik bij de Primark shoppen en daar kocht een aantal leuke dingetjes. In deze video laat ik het jullie zien. Binnenkort komt er ook nog een shoplog van de Forever21, maar die zien jullie binnenkort. Daarna stoppen mijn shoplogs weer, want ik heb nu wel te veel gekocht.

Hallo allemaal. Ik vertelde gisteren dat ik twee leuke events op de planning had staan en ik had ze beiden op dezelfde dag. Ik heb er een vlog van gemaakt en ik ben blij met het resultaat. Het was een super leuke, sfeervolle en gezellige dag. Wel erg druk, maar dat mag ook wel eens een keertje. Ik leerde leuke bands kennen en ik ben nu al verliefd op Milkbar. Ook vond ik het onwijs leuk om bij de opening van de Primark te mogen zijn. Ik was daar wel een beetje zielig alleen, maar ik heb mezelf prima vermaakt. Zelf had ik niets gekocht, omdat ik snel weer naar huis moest omdat ik daarna een event in Amsterdam had. Nu heb ik in ieder geval een excuus om te shoppen bij de Primark, want ik heb een giftcard gekregen. Ik wens jullie een fijne, zonnige dag.

Follow on Bloglovin