rockstar
Ik zou er niet omheen draaien, maar wat houd ik van de Lush. Ik ging dit keer naar Amsterdam en er was een heel aardige vrouw en zij leidde mij rond in de winkel. Er waren zoveel mooie en lekkere producten, dat ik gewoon niet kon kiezen. De harde douchezeepjes spraken mij erg aan. Daar had je er natuurlijk ook een stuk of twintig van. Omdat ik al behoorlijk lang in de winkel was en mijn neus overdonderd werd door al die luchtjes, rook ik vrijwel weinig meer. Toen koos ik voor ‘Rock star’, omdat hij zo mooi roze is en omdat ik er goede reviews over heb gelezen.

Wat Lush zegt over deze zeep: “Met dit zoete snoepje onder de douche voelt iedereen zich een ster en barst je spontaan in zingen uit, zo heerlijk is deze zeep. Ruikt naar romige vanille en heeft dezelfde geur als onze Creamy Candy, dus als je geen bad hebt, kun je toch van dit lekkers genieten. Wast je huid heerlijk schoon zonder uit te drogen, dankzij de glycerine en kokosolie die erin zit.”
