samenwerking

gwhw

Iedereen heeft inmiddels wel een smartphone in Nederland. Ik heb een Blackberry, maar dat laten we er even buiten. Ik kan er mee appen, dus ben eigenlijk wel tevreden. Stiekem vind ik de hoesjes om telefoons nog leuker dan de telefoon zelf. De poespas hoeft voor mij niet allemaal. Ik heb zelf een iPod touch en daar kan ik dezelfde apps op zetten als op een smartphone. Dat neemt niet weg dat ik niet op zulke site’s mag kijken.

Lees verder

Follow on Bloglovin