Afgelopen vrijdag ging ik naar Tilburg, want daar was de lancering van het nieuwe haarmerk PIMP. Het was bij John Beerens op locatie en ik was ingedeeld in groep 1 en dat was van 9:00 tot 12:00 uur en dat was vroeg. Ik moest al rond zes uur van huis, maar het was een super leuke dag! Ik had met Chiara van Spellbinded afgesproken in Tilburg en samen gingen we verder met de bus en we moesten nog een stuk lopen.
Toen we binnen waren bij John Beerens kregen we eerst wat te drinken en een cupcake. Dat laatste nam ik niet, want ik ben aan het afvallen en het romige laagje vind ik niet lekker. Daarna gingen we naar een kleine ruimte waar we een presentatie kregen over het merk PIMP Amsterdam. Er waren vier mensen van PIMP en ze waren allemaal super aardig en enthousiast. Nu is natuurlijk de vraag wat PIMP precies is. PIMP staat voor Pretty is my problem en hun quote is ‘Born in Amsterdam, made in the USA’. Ze hadden het idee in Nederland opgevoerd en omdat mensen al snel denken dat je uit Amsterdam komt als je zegt dat je uit Holland komt, hadden ze er Amsterdam van gemaakt en de producten zijn gemaakt in Amerika. Het unieke van dit merk is, is dat ze de producten graag willen verkopen bij ‘normale’ winkels bijvoorbeeld Man at Work. Het zou toch super zijn als kledingwinkels ook haar producten verkopen!? Je haar is namelijk ook een belangrijk deel van je uiterlijk en als je haar verkeerd zit, dan zit alles niet goed.
PIMP heeft op dit moment vijf verschillende lijnen en bij elkaar 14 producten. Ze hebben de volgende lijnen: Beauty And Brains Volume, Spic And Span Daily, No Gurls No Glory, Finish en Style. De namen vind ik al geweldig en het zijn ook perfecte lijnen, voor ieder wat wils. Zelf mocht ik de No Gurls No Glory lijn mee naar huis nemen en daar krijgen jullie binnenkort een review over te zien en dan vertel ik ook meer over de andere lijnen. De prijzen vallen ook mee en alle producten kosten 19,95 per stuk. Hierboven zie je trouwens de bedenkers van PIMP Amsterdam. Het waren echt super leuke en spontane mensen.
Na de presentatie gingen we met zijn allen op de foto en ik ging samen met Chiara op de foto. We waren maar met een klein groepje van zes meiden, maar het was wel erg leuk en knus. We kregen nog een kleine rondleiding door het gebouw van John Beerens en toen gingen we met John samen zitten, want hij had ons ook nog wat leuks te vertellen. Hij vertelde ons nieuwtjes over nieuwe merken die zij binnenkort ook gaan verkopen via de website bijvoorbeeld Greenland, Janzen en Herra Protect Hair Perfume. Dat laatste is een parfum voor het haar en bij iedereen rook hij anders. Wij mochten het ook op ons haar sprayen en bij de een rook het naar vanille en bij de andere naar hout. Dat was erg apart, maar wel erg bijzonder. Verder liet John ons ook de vernieuwde website zien en liet hij vol trots zien dat hij sponsor is geworden van Willem II.
Het was een super leuk event en ik vond het ook super leuk om de andere dames te ontmoeten. Ik vond het ook erg leuk om de mensen achter PIMP te zien, want normaliter kom je daar niet zo snel achter. Ik baalde stiekem wel dat ik niet mijn Canon 650D mee had genomen, want ik dacht eerst dat dat erg veel sjouwen was, maar dat was niet het geval geweest. Nu heb ik foto’s gemaakt met mijn compact camera en dat is niet helemaal top gelukt. Ik wil heel graag John Beerens bedanken voor deze super leuke dag en dat was het reizen zeker waard. Ik houd van Beauty en wat is nou leuker dan rond lopen op een beautywereld? Wat is jullie eerste indruk van het merk PIMP Amsterdam?
Leuk verslag!
Wat een super leuke producten! Ben benieuwd
Wat gaaf! Leuke post!
Wat leuk zeg, ik ben benieuwd naar het merk!
Mooie foto’s!! Ik vond het heel leuk je te ontmoeten lieve Ashley (: <3
wat een tof verslag ! Ben benieuwd naar het merk x