2013

Ik had vorig jaar een lijstje gemaakt met dromen en doelen voor 2013 en daar ben ik nog niet op teruggekomen. Het leek me een leuk moment om die even te bespreken en om een nieuw lijstje te maken voor 2014. Ik heb best veel bereikt in 2013 en hopelijk gaat het mij ook in dit jaar lukken. Doelen die ik niet bereikt heb, neem ik gewoon mee naar dit jaar. Ik had ook niet verwacht dat ik alles zou halen, dus vandaar. Ze zijn realistisch dus waarom ook niet?

Tweeduizenddertien is voorbij. Het was een heel mooi en liefdevol jaar. Ik heb mezelf ook beter leren kennen en ik heb meer dingen ondernomen. Ik had vanaf het begin van het jaar een lijstje bijgehouden met allemaal leuke dingen die ik gedaan had per maand. Daar heb ik nu een mooi verslagje van gemaakt. Zelf vind ik het altijd leuk om dat terug te lezen, maar om het met jullie te delen is natuurlijk ook leuk. Ik heb heel erg genoten van dit jaar en hopelijk word 2014 nog beter!
