dromen

Ik had vorig jaar een lijstje gemaakt met dromen en doelen voor 2013 en daar ben ik nog niet op teruggekomen. Het leek me een leuk moment om die even te bespreken en om een nieuw lijstje te maken voor 2014. Ik heb best veel bereikt in 2013 en hopelijk gaat het mij ook in dit jaar lukken. Doelen die ik niet bereikt heb, neem ik gewoon mee naar dit jaar. Ik had ook niet verwacht dat ik alles zou halen, dus vandaar. Ze zijn realistisch dus waarom ook niet?
Ik ben een meisje dat erg veel fantaseert of ze nou realistisch zijn of niet. Als ik dingen wil, dan ga ik er ook echt voor. Ik wil jullie een kijkje geven in mijn dromen. Waar wil ik naar toe streven en wat wil ik bereiken in mijn leven. Wat zijn dingen die ik dolgraag aan mijn kleinkinderen wil vertellen?

