Killer

Ik houd van Katy Perry, dat kan je hier teruglezen. Ik vind haar een pracht vrouw en haar muziek vind ik ook geweldig. Ik heb nog nooit een parfum van haar gehad, maar daar kwam verandering in. Dit mooie warme kristalletje sprak mij heel erg aan en de geur vond ik in de winkel heel intiem en vrouwelijk ruiken. Ik nam de kleine flacon mee van 15 milliliter, dat is niet enorm veel, maar ik kan er wel een tijdje mee door.
Killer Queen wordt omschreven met de volgende woorden: ‘Speels en gewaagd als Katy Perry is, zoekt ze met haar eigenzinnige artistieke visie altijd de grenzen op en bewandelt ze nooit de geijkte paden. Haar originaliteit en passie voor het leven spatten er vanaf! Deze verbluffend heerlijke geur heeft Katy Perry’s rebelse spirit precies weten te vatten en gooit alles wat gewoon is overboord.’
