Otto

large

De koudere dagen komen er weer aan en dan heb ik vaak geen zin om te gaan shoppen. Het is dan koud, regenachtig en om nou met volle tassen naar het station te lopen, vind ik een beetje omslachtig. Gelukkig is het internet mijn ideale oplossing. Dit keer viel mijn oog op de Otto. Ik weet dat mijn moeder daar vroeger veel kleding voor ons kocht, maar zelf heb ik er eigenlijk nooit echt op gekeken. Ik wil binnenkort weer kledingstukken bestellen voor de winter, want veel warme kledingstukken heb ik niet. Omdat ik jullie mijn mening wil geven over de Otto, leek het mij leuk om dit samen met Jasper te doen. Dit omdat ik het ook belangrijk vind hoe een man zo’n webshop ervaart. Jasper heeft wel vaker iets op mijn blog geschreven en dat ging over zijn mening over make-up. Wij hebben beiden apart naar de site gekeken, zodat we elkaar niet zouden beïnvloeden in onze beoordeling. In het begin stelt Jasper zich voor en daarna spreekt Jasper als een derde persoon, zodat jullie goed weten wie wat zegt.

Lees verder

Follow on Bloglovin