review

IMG_0318

Een dag zonder blush is een dag zonder make-up. Ik draag iedere dag blush, want ik houd van een kleurtje op mijn wangetjes. Ik heb laatst de mogelijkheid gekregen om een blush van Mac te kopen, eu mie guud. Wat ben ik blij met deze blush!

Lees verder

IMG_0267

Ik wil niet eentonig overkomen, maar ook dit kreeg ik voor mijn verjaardag van mijn lieve zus Lisanne. Ik houd van zeep en lekkere luchtjes en toen ik dit kreeg, was ik verkocht. Wat ben ik er blij mee! Er zitten producten in die uit India komen en zoals jullie wellicht weten, kom ik oorspronkelijk ook uit India en dat maakt het extra speciaal. Het komt van de collectie Ayurveda en dat is met rozen en honing.

Wat Rituals zegt: “De Ayurveda filosofie uit het oude India streeft naar balans van lichaam, ziel en geest door middel van reiniging en meditatie. Daarna volgt een ritueel van rijke verzorging. De Ayurveda lijn laat je uitgebreid genieten bij het vinden van deze ultieme balans met een collectie heerlijke producten.”

Lees verder

IMG_0225

Voor mijn verjaardag heb ik van Iris en Isabella neusstrips en gezichtstrips gekregen van Essence. Ik houd van neusstrips van de Action, maar van Essence heb ik het nog niet geprobeerd. Ik kreeg er ook gezichtstrips bij en die heb ik nog nooit geprobeerd. Dus bij deze ga ik ze voor jullie testen, met mijn super sexy gezicht, hehe.

Lees verder

IMG_0294

Vandaag ga ik het hebben over deze twee mooie Jumbo Eye Pencils van NYX. Dit zijn mijn eerste producten van NYX en ik ben zwaar onder de indruk. De groene heet “624A Rocky Mountain Green” en de paarse heet “618 Purple”. Ik vind het altijd erg leuk dat producten namen hebben, maar de naam van Purple is niet echt verrassend.

Lees verder

IMG_0208

Dit boek ligt al een tijdje in mijn kast en als ik mij ietwat somber voel, trek ik hem er weer uit. Dit boek heeft mij anders laten denken en mij positiever in het leven gezet.  Ik wil niet zeggen dat dit boek je gelukkig maakt, want je doet het helemaal zelf. Er is geen medicijn die je gelukkig maakt, maar juist jij bent het medicijn.

Lees verder

IMG_0220

Ik ging laatst met een vriendin naar de Kruidvat, want ik wilde graag een nieuwe parfum voor in de herfst en de winter. Ik houd niet zo van zoete en fleurige geuren, dus koos ik maar iets heel anders, namelijk Beyoncé Midnight Heat. Het is trouwens een eau de parfum, dus deze zal langer blijven zitten dan een eau de toilette. In dit artikel laat ik jullie weten wat ik ervan vind.

Lees verder

Follow on Bloglovin