review

Lipsticks, ik kan er maar niet aan wennen. De meeste kleuren staan niet bij mijn huidskleur en ik ben nog steeds bezig met de zoektocht. Ik heb een lipstick van WetnWild en de kleur sprak me gelijk aan en hij heeft een silk finish. De lipstick heeft de naam ‘Wild Rose’ en ik vind het altijd leuk dat producten namen hebben.

Vroeger keek ik heel sporadisch naar films. Ik kon me er niet goed op concentreren en ik hield al helemaal niet van romantiek. Als mensen gingen zoenen in een film, draaide ik mijn hoofd gelijk weg. Ik vond films kijken gewoon niet leuk en als iemand anders een film wilde kijken, moest ik naar mijn gevoel gewoon anderhalf uur wachten. De laatste tijd heb ik mezelf de tijd gegeven om films te gaan kijken. Ik wilde me aan gaan leren om juist romantische drama films te gaan kijken, omdat ik wilde proberen om geraakt te worden door films.

Ik houd van Katy Perry, dat kan je hier teruglezen. Ik vind haar een pracht vrouw en haar muziek vind ik ook geweldig. Ik heb nog nooit een parfum van haar gehad, maar daar kwam verandering in. Dit mooie warme kristalletje sprak mij heel erg aan en de geur vond ik in de winkel heel intiem en vrouwelijk ruiken. Ik nam de kleine flacon mee van 15 milliliter, dat is niet enorm veel, maar ik kan er wel een tijdje mee door.
Killer Queen wordt omschreven met de volgende woorden: ‘Speels en gewaagd als Katy Perry is, zoekt ze met haar eigenzinnige artistieke visie altijd de grenzen op en bewandelt ze nooit de geijkte paden. Haar originaliteit en passie voor het leven spatten er vanaf! Deze verbluffend heerlijke geur heeft Katy Perry’s rebelse spirit precies weten te vatten en gooit alles wat gewoon is overboord.’

Als ik naar Amerikaanse beautyguru’s kijk op YouTube, hoor ik ze altijd over Baby Lips en ze zijn sinds een paar maanden ook in Nederland te koop. In Amerika zijn ze super populair. Ik wilde graag weten wat er nou zo speciaal is aan Baby Lips en ik heb er twee gekocht bij de Etos. Ik heb de blauwe en de roze variant gekocht, omdat dat enige kleuren waren in Doorn.

Vandaag ga ik twee lipproducten bespreken van Forever21! Jullie krijgen nog een shoplog te zien, maar dat wordt in een andere vorm. Ik heb twee lipglossjes gekocht. Ik was erg benieuwd naar de make-up van Forever21. Dus ik nam twee verschillende.

Ik had nieuwe mascara nodig en deze merkte mij gelijk op, omdat ik deze nog niet kon en omdat je poppenogen krijgt. Ik was heel erg benieuwd en ik nam hem mee. Mascara’s van Catrice zijn altijd al mijn favorieten geweest. Lees verder
